piatok 31. júla 2009

SRDCOVE ZALEžITOSTI:))

Pane bože... Ja len dufam ,že v živote nebudem musiet vyuzit sluzieb srdcovych zalezitosti...(ok nič proti srdcovym zalezitostiam ale tak paneboze prosim nie:)) a tak isto aj viem ,ze uz skoncili ale clovek nikdy newie)
Dnes som mala moznost pozriet si niekolko casti SZ... no az na par vynimiek ze konec... ale fakt...dovi dopo konec lasky fotku vrat:( :)
No akoze z jednej strany je pekne ak sa ludia nepretvaruju a hraju na nieco co nie su len kvoly tomu ze ich toči telka, ale zase aby si tam vo vsetkej uprimnosti a NEpretvarke uprimne nadavali do k-k-tov:DDDDD
Alebo aby uprimne na otazku preco a aku zenu si hladas? jeden muz odpovedal asi takto:
Tak lebo ked dojdem z prace domov chcem aby bolo navarene ,aby mi oprala,dom obriadila...
ALE MUDRA NEMUSI BYT:DDDDDD
Alebo ked si tam jedna slecna zavolala svojho ex a snim sa tam vyspala a jej napadnik zo SZ tam zostal stat jak taky xuj:)) no vselico sa stava:) ok a co som tymto chcela povedat? hm nic...len som Vam chcela oznamit ,ze som si kukla SZ...(ako keby to niekoho zaujimalo...)

Žiadne komentáre: