streda 4. novembra 2009

zázračne tenisky...


az o 28 percent pevnejsi zadok vdaka teniskam?:)
no ked som videla tento clanok v jednom casopise tak som sa rozhodla ze si ich hned musim kupit...
kupila som a budem vas informovat co je na tom pravdy...
a kedze si tieto tenisky beriem ako pracovnu obuv tak som zvedava co je na tom pravdy...
pracujem ako časnicka tak to sa dobre vela nachodim cez den ,takze tenisky mozu pracovat na mojich lytkach a mozu mi vypracovat super kraaaaaaaaaaaaasny zadok:)))
ha ha som zvedava:)
ked nezabudnem tak za mesiac dam vediet ze co a ako:) cus:)

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

pomahaju???

Cillinka povedal(a)...

snažim sa nahovarať si ze ano:))
ale nohu si maham viac ako predtym to je pravda pretoze su tak trochu visoke myslim tu podrazku...takze tie svali namaham trochu viac aby som udrzala balanc...:)