utorok 19. januára 2010

dnešny nakup:)

mnaaaaaam arašidy v parmesanovej gulke:)
no tato westa sa nezda ale ked si ju obleciete len tak na holo tak posoby straaaasne sexy...hm newiem ako to mam opysat ale je to taky mix...taky zensko muzsky styl...milujem:) H&M

moje new podprdy...uplne super su a vypada to ako keby som mala silikony...supeeeer:) sice je v nich male tajomstvo ale na efekt su fantasticke... change
moje nwe galoty ...mango
new topik:) mango
new topiky...tekač:)
pišigaťky:)
moj oblubeny farebny sampon na vlasy,parfem a lubrikant ;)

2 komentáre:

Ivette povedal(a)...

pusinke ake krasne vecicky si si kupila, tak vesta je perfektna... aj ja milujem H&M!!! a ako som si vsimla, uz aj ty pouzivas tommy girl ako mata!!! ale ja som bola aj tak prva a je to aj tak MOJ parfum hehehe =)))) velku pusinu a budem povdacna ak sa mi konecne ozves... cmuuuk <3

Cillinka povedal(a)...

no tak aby sme si to ujasnili laska:) prva ty...potom ja ... a na konec mata:) a uz som vymenila milion parfemow ale tommy girl jednoducho milujem:)a hm moc nemusim ale asi si tam zacnem vesty kupovat:D lt cmukeeees <3