štvrtok 20. augusta 2009

heloooou heloooou:)))

Dlho som tu nebola takze mala rekapitulejšn toho co sa mi udialo...
vcera som bola na C.S.I exhibition a bolo to super...
vsetko som vyriesila a dostala som pochvalu od Grissona cez video:DDD
no dufam ze sa vola grisson...
je to proste ten co je taaak strasne zazraty do hmyzu...
potom som bola na 4x teatre...
to je ako keby ste boli na 4D kolotoci...
supeeeeeer to bolo...
fotky mam ale kedze som trosku debilna a neviem ich sem so svojho telefonu dat tak musim pockat kym sa objavy nejaka dobra dusa a pomoze mi...:)))))
vcera vecer som bola zurovat trochu a bolo celkom v poho...
a hlavne som sa dozvedela ze straaaaasne vela drbov z prace:))))
takze viem kto kto skym preco naco ako a za kolko:)))
jaj a dnes ked som bola v autobuse tak sedela pri mne jedna pani ktora vonala resp smrdela ako pecene kura...
prisampicu pecene kura:DDDDD
ok moje NP pokracuje...
sice biedne ale pomaly pokracuje...
takze to by bolo asi tak v skratke vsetko:)
čus

Žiadne komentáre: